ethics

UNS MINUTS PER A ADONAR-NOS DE COM EMPREM EL NOSTRE TEMPS


PRIMERA PART

JO

L’AUTOCONSCIÈNCIA

Document-page-001

CONCEPTES ESSENCIALS EN FILOSOFIA MORAL

powerpoint

RECTITUD

TEORIA DEL DESENVOLUPAMENT MORAL

ACTIVITAT PRIMERA

ACTIVITAT SEGONA

ACTIVITAT TERCERA

LES NOCIONS DE DRET I DEURE

ELS DRETS HUMANS

CARTA FUNDACIONAL DE LES NACIONS UNIDES

DECLARACIÓ UNIVERSAL DELS DRETS HUMANS (1948) / PACTE INTERNACIONAL DELS DRETS CIVILS I POLÍTICS (1966) / PACTE INTERNACIONAL DELS DRETS ECONÒMICS, SOCIALS I CULTURALS (1966)

DECLARACIÓ UNIVERSAL DELS DRETS HUMANS (VERSIÓ SIMPLIFICADA)

DECLARACIÓ SOBRE ELS DRETS DE LES PERSONES PERTANYENTS A MINORIES NACIONALS O ÈTNIQUES, RELIGIOSES I LINGÜÍSTIQUES (Resolució 47/135, de 18 de desembre de 1992 de l’Assemblea General de l’Organització de els Nacions Unides, ONU)

CONVENCIÓ-MARC SOBRE LA PROTECCIÓ DE LES MINORIES NACIONALS (CONSELL D’EUROPA)

DECLARACIÓ UNIVERSAL DELS DRETS LINGÜÍSTICS

ÈTICA DEL DISCURS

SEGONA PART

NOSALTRES

3dinsfor

EM FAIG O EM FAN?

(Edúpolis)

TERCERA PART

MITJANS DE COMUNICACIÓ

COMPARACIÓ DE NOTICIARIS

(Escola Sadako)

INFORMACIÓ BASADA EN TALLS DE VEU SENSE COMENTARIS CRÍTICS

PUBLICITAT EMOCIONAL

(Escola Sadako)

L’ÚS DE LES IMATGES ALS INFORMATIUS

(Escola Sadako)

LEV KULEIXOV

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

gettyimages-72946608-612x612

Entrevista al professor de la Universitat Pompeu Fabra Jordi Balló, expert en l’anàlisi de la imatge i investigador principal del projecte de recerca Motius Visuals a l’Esfera Pública, dedicat precisament a l’anàlisi de la producció i circulació d’imatges del poder a Espanya.

ELS CAS DELS ATEMPTATS A DUES MESQUITES A CHRISTCHURCH, NOVA ZELANDA

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

SUBJECTIVITAT

(Escola Sadako)

L’ESPECTACLE DE LES NOTÍCIES

(Escola Sadako)

QUI DECIDEIX LES NOTÍCIES

(Una ciutadania crítica. Seqüències didàctiques per a l’anàlisi crítica de mitjans)

TELEREALITAT I TELEPORQUERIA

(Escola Sadako)

EL VALOR DE L’ASPECTE FÍSIC

(Una ciutadania crítica. Seqüències didàctiques per a l’anàlisi crítica de mitjans)

QUAN L’EMOCIÓ S’IMPOSA A LA RAÓ

(Una ciutadania crítica. Seqüències didàctiques per a l’anàlisi crítica de mitjans)

LA PUBLICITAT

(Una ciutadania crítica. Seqüències didàctiques per a l’anàlisi crítica de mitjans)

TOT S’HI VAL PER A CRIDAR L’ATENCIÓ?

(Una ciutadania crítica. Seqüències didàctiques per a l’anàlisi crítica de mitjans)

noticias_falsas_1506412136.png

MANIPULATS  (CCMA)

QUÈ SIGNIFICA LA “POSTVERITAT”?

(Ramon Alcoverro)

“POSTVERITAT” I CERTESA

(Ramon Alcoverro)

EUFEMISMES  (NEOPARLA)

(Escola Sadako)

L’ESTADÍSTICA ALS MITJANS

(Escola Sadako)

ELS SOFISMES

VINT-I-UN ESTRATAGEMES ERÍSTICS PER A REEIXIR EN UNA DISCUSSIÓ ENCARA QUE NO ES TINGUI RAÓ

ELS ONZE PRINCIPIS DE LA PROPAGANDA

EXERCICI SOBRE LA POSTVERITAT

FAKE NEWS

IMPORTA LA VERITAT?

CLICKBAITS

Entrebista a Marc Argemí: ‘Les “fake news” volen activar la por, l’odi i l’esperança, que són la base de les decisions polítiques’

Marc Argemí

HACKEIG A LA DEMOCRÀCIA

(CCMA)

1586220814769

DARRERE DE LA NOTÍCIA

medios3

LA IMPORTÀNCIA DE PUBLICITAT EN ELS MITJANS

descarrega  MÈDIA.cat

QUARTA PART

SOCIOLINGÜÍSTICA

LLENGUAFERITS (30 minuts, CCMA)

sapiens.jpg[LÍNIA DEL TEMPS] Els greuges contra el català


EL CATALÀ A LA REGIÓ DE L’EBRE


Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

TALLER SOBRE ACTITUDS LINGÜÍSTIQUES


CINQUENA PART

MEMÒRIA

logo de DEMD-Ebre

a-les-fosques-300

A LES FOSQUES